28 Temmuz 2013 Pazar






Merhaba blog okuyucuları. Sizlere kullandığım wireless adaptör hakkında birkaç bilgi vereceğim. İlk aldığım wireless adaptör Dark marka 150 mbit 802.11 n modelli adaptördü. 1 ay boyunca sorunsuzca kullandım çok iyi çekim gücü vardı(tabi birazda benim modifiye etmemle birlikte). Ancak 1 ay sonra birdenbire çekim gücü düştü. 4 defa servise göndermeme rağmen Akortek her defasında tamir edilmiştir,sorun yok,usb kablodaki sorun giderildi vs şeklinde geri gönderildi. İadesini talep etmeme rağmen sonuç alamadım elimde patladı.





 İlk aldığım üründen fayda sağlayamaz duruma geldim. Mecburen yeni adaptör alacaktım.Küçük bir bilgisayar dükkanında Everest ZC-RG708 adaptör ilgimi çekti ve aldım.Uzun zamandır sorunsuzca kullanıyorum Üstelik ilk aldığım adaptör 500 mw çıkış gücüne sahipken bu 2000 mw gücüne sahip. Birçok işletim sistemin destekliyor ve anten kısmı 360 derece oynatılabiliniyor. Ayrıca ilk aldığım ürün 75 tl öderken bu ürüne 45 lira ödedim.
Ürünü incelemek isterseniz tıklayınız.

0 yorum:

Yorum Gönder